Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hvordan har du det? Tenker på dere alle sammen:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 jeg også.... hver dag faktisk!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 Oi.........du har det ikke lett for tiden du.......uff, det er vondt å gå og vite at man må ta skrittet for å gjøre ting som er vonde og vanskelige!!! Men så er det også sånn at man jo vet inni seg hva som må til...... Men du har vært kjempeflink med røykeslutt da!!!! Selv om du er sur og sint......og om du tar deg et drag eller to, så kan du fremdeles få det til......I know:-) Her i huset har ting roet seg etter forrige torsdag.....det er rart hvordan følelsene bygger seg opp før dagen....og med julen som har vært også...... Men nå er den merkedagen over og livet er litt mildere føler jeg.....vi tenner lys hver eneste dag og snakker med henne....men er ikke helt knust. Klarer å kjenne mer på takknemligheten over tiden vi fikk......så får vi se neste år om hvordan det blir da.....det er jo ingen oppskrift på dette her....rett og slett..... Det er tøft med den første årsdagen, det kan jeg si med hånden på hjertet. Litt sånn følelse vi gikk med uken før bisettelsen egentlig....litt bomull og tåkefølelse..... Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå