Gjest Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Skal gifte meg til sommeren og har lyst på en kjole uten stropper, men har ganske tunge pupper (C-D cup). Har noen BH uten stropper men synes de blir noe hengende og jeg føler at jeg på gå å fikse på den hele tiden. Noen med tips om hva som kan funke? Vil jo ha det litt behagelig på en sånn dag
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Bor i en liten by så her er det dårlig med undertøysbutikker Tips til korsett som ikke er så sinnsykt dyrt da? Har sett på noen men koster jo flesk... Takk for tips!
Dronningen! Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Torsolet? http://www.christiane.no/minishop/ Veldig behagelig og skaper en utrolig fin holdning...
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Jeg kjøpte korsett, men prøvde det bare ute kjolen over. Og når jeg kom hjem og prøvde, så så det bare teit ut. Korsettet presset puppene nesten ut av kjolen, så det endte med at jeg ikke brukte noe under i det hele tatt. Kjolen var såpass stram at puppene ble holdt på plass. Hvis ikke stroppeløs bh eller korsett funker for deg, så prøv uten noe som helst! (Jeg har også store, "tunge" pupper.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 jeg hadde en kjole som ikke hadde stropper,og det er et innebygd korestt i slike kjoler.Så egentlig trenger du ikke så mye støtte!Holder med en bh,og hvis du dksl gifte deg på sommeren,tro meg,du vil IKKE ha mer under enn nødvendig!!ha ha ha:)
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 kjole med innebygd korsett... Min kjole har det, og problemet mitt er ikke at puppene henger på knærne, men at de nesten ikke er der i det hele tatt!! hehe... Men i den kjolen med innebygd korsett så ser det ut som jeg har PUPPER!!! jeee!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå