Gå til innhold

Angående "underetasjen".... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare spørre..... Er det flere som føler seg "åpne" på et vis i underlivet?? Nå er det 3 mnd siden jeg fødte, men føler meg fortsatt litt rar.. Når jeg ser i speilet ser det ut som om noe er på vei ut på en måte, noe klumpete greier?!! Syns det er så kvalmt:(( Er det noe som skal gå tilbakr etterhvert, eller er det rett og slett sånn jeg har sett ut bestandig? Har liksom aldri studert den delen av meg så inngående som jeg gjør nå;) Hehe.. Men jeg syns nå i allefall det er vemmelig å måtte gå rundt å "sprike" på denne måten. Noen flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser heller ikke saa fin ut der nede lenger :-( . Tror det er vanlig, men det er jo litt trist fordet. Satser paa at det blir litt bedre med tiden? Vi blir i hvert fall vant med det etterhvert..

Skrevet

Da jeg fikk første mann følte jeg de slik du beskriver. Jeg var på 6 ukers kontroll hos gynekolog og hun sa det var normalt og at det vil gå inn etterhvert. Det var viktig med knipeøvelser...kjempeviktig!

Det tok mangen måneder før jeg følte meg "normal" igjen og det bløev aldri helt som det var før fødselen. Men mye, mye bedre.

Nå har jeg født et barn til og hadde ikke den følelsen av at det var "åpent" etter fødselen.

Skrevet

Det går tilbake. Varierer hvor lang tid det bruker på å gå tilbake. Kommer pga det enorme trøkket underlivet har vært utsatt for under fødsel. Jeg har hatt det sånn etter begge mine fødsler, men det var værst første gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...