Gå til innhold

Kjole til brudens mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal hjelpe mamma med å finne kjole til bryllupet etterhvert, hun er ingen jåle, men vil hun skal føle seg litt ekstra fin!

Hvor -hvilke butikker- kan man finne pene kjoler/drakter til vår foreldregenerasjon?

(Bor i Oslo:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke helt det du var på jakt etter, men jeg bestilte kjole til min mor fra Jkdress.com

Kjøpte denne kjolen http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=2524

Min mor er 63 år og hun var bare superfornøyd med den, passet helt perfekt:) Man kan velge farger osv selv eller kombinere en topp med et annet skjørt osv.

Skrevet

Tina Ritzi har butikk i Oslo og Drammen. Mange mange kjoler der. Mamma fant sin der.

Skrevet

Takk for tips!

Kan sikkert finne mye fint på nett ja, men tror ikke jeg får med moren min på det gitt ;)

Skal titte i butikkene dere nevnte, og på glassmagasinet er det vel flere butikker som kan ha noe..

Si gjerne i fra om dere kommer over flere interessante butikker =)

Skrevet

Det ligger en på CCVest ved siden av Vila. Husker ikke hva den heter, mulig de 4 årstider. Der har de en del litt voksent. Ellers en i Kirkeveien rett ovenfor Majorstukrysset, på venstre side hvis du kjører mot Ullevål. Har bare sett i vinduet, mye lange kjoler iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...