Dronningen! Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Nedkjøling, nedkjøling og nedkjøling! Lykke til og god bedring:o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Husk å ikke bruk iskaldt vann for det kan gjøre skaden verre. Bruk lunkent vann. Har du Aloe Vera plante i hus så knekk et blad og smør tjukt på. Det funker som bare det! Evt få tak i utstyr på apoteket om det er ille... Lykke til!
Sjokoladekaka Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 der finns noko alle foreldre burde ha i hus til slikt: gele til brannskade, f eks Burn aid, denne tar alt av slike småskader og du får kjøpt den på apoteket. jenta mi tok på glovarm steikepanne(jern), eg tok geleen på, og høyrte ikkje meir til det(såg ingenting heller). Eg har helt kokande vatn på fotbladet mitt ein gang, og brukte dette, var ikkje rød eingang etterpå. Men hadde glømt ei tå; der blei det blemme. lurt å ha i hus:)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 lille gjor det samme i går, eller, hun brente hele hånden sin på vedovn, så vi dro på legevakta å fikk på burn shield som hun skal fære å bytte nå kl 14, er viktig å kjøle ned med lunket vann først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå