RockMyWorld Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 SItter her med oppskrifter fra min tid i Sveits, men husker ikke hva som er hva lengre:-) Noisette piocher? Hvilke nøtter er det? Flacon d'avoine???? Hvilket mel er Siegle? Og ble er hvete eller??? Håper noen kan hjelpe
yret Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 'Siegle' vet jeg ikke, men resten er hakkede nøtter, havreflak og hvete.
RockMyWorld Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 Takk takk!!!! Nå kan jeg endelig begynne å bake etter de gode oppskriftene jeg brukte der for MANGE år siden...mmm, gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå