Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 For noen mnd siden søkte jeg på en jobb.. Har ikke hørt noe, så regnet med at jeg ikke fikk noe tilbud.. Forrige uke fikk jeg tilsendt en arbeidsavtale, hvor jeg fikk tilbud om stilling i 20%.. Det er ikke aktuelt for meg å ha en jobb på 20%.. Ville dere ringt og gitt beskjed eller ville dere bare latt være? Har jo ikke hørt et kvekk fra dem inntil denne dumpa ned i postkassa! Hadde jeg vært arbeidsgiveren,så ville jeg hvertfall tatt en telefon før jeg sendte arbeidsavtale!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Om arbeidsgiver oppfører seg uprofesjonelt, så trenger ikke du gjøre det også. Jeg ville tatt en telefon og gitt beskjed om at dette ikke var aktuelt, og bedt om en forklaring på hvorfor du ikke har hørt noe før. På en høflig og saklig måte:-)
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 hahaha.. dette er det verste jeg har hørt!! hahaha... Nesten som da jeg hadde en deltidsjobb og plutselig fikk en attest for avsluttet arbeidsforhold dumpende ned i posten... hehe... Skjønte ingenting jeg... en uke tidligere hadde den nye sjefen ringt for å høre om jeg kunne jobbe... Ble sur da jeg ikke hadde mulighet, og meldte da inn til hovedkontoret at jeg hadde sluttet... hehe... Men uansett... Jeg ville ringt, ja. En arbeidsavtale er noe man forhandler fram iløpet av ansettelsesprosessen, men jeg har aldri før hørt om noen som har fått avtalen i posten uten å ha hørt noe på forhånd. hehe.. RIng dem du... Si at du vil ha mer jobb en 20%. Kanskje det er muligheter for mer?? Om du ikke ringer, så får du ikke vite!!
Poteto Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 enig med attpåklatten.. hadde blir rimeli sint, men hadde nok holdt det inni meg å bare ringt å spurd roligt hvorfor han gjør som han gjør..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Da hører jeg på dere, også tar jeg en telefon til de =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå