Gå til innhold

Hvordan er formen da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag skal jeg hverken syte eller klage (tro det den som kan) =0)

Har sovet godt i nesten hele natt, og storebror våknet ikke før klokken ti i dag. =)

Sambo fikk seg også en oppvekker da jeg hadde vært hos JM i går, så an er kjempeflink å hjelper med allt som jeg muligens trenger hjelp til (f.eks løfte storebror på og av stellebordet, vaske litt,rydding, ALLT)

Og i dag skal han og "Storebror" på HS til forsinket etårskontroll, så jegfår jammen sovet e time eller to.

Og i ettermiddag (om ikke storebror blir dårlig a vaksinen) skal jeg, "storebror", mormor (min mor) til oldemor (min mormor), og det gleder jeg meg til, har ikke vært der på lenge (og da får sabo litt fred på ettermiddagen i dag)

Så i dag ser ut til å bli en aldeles fin dag!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen andre som har det Toppers i dag??

Så plutselig at det er jo sol og skikklig vårstemning ute jo.. (Bergen)

Fikk skikklig lyst å gå tur, men det må nok vente noen uker enda..

Skrevet

Hehe...Godt du har fått sovet i natt da=o)

Selv har jeg sovet som så...Gutten har sovet litt lenge i dag, og det var deilig..Men formen er ikke fullt så bra...Er kvalm og har vondt i hodet og kroppen...Håper det snart går over...Sitter nå å spiser=o)

Er også veldig trøtt for tiden...Vil bare sove hele tiden...

Men ellers tipptopp form...hehe...

Skrevet

uffda *trøsteklemme*

Jeg som håpet at siden vi begge var ute av form i går, så kanskje du også var i fin form i dag...

ja,ja... du får ta dagen tiil hjelp og hvile mye =0)

sender også litt solskinn din vei (det hjelper faktisk mot det meste)

Skrevet

*sender litt solskinn og vårstemning til alle som trenger det*

Skrevet

Formen er superbra :) Takk for solskinnet!

Fikk en halvtime ekstra på morgenen, fint med flexitid. Pus lot oss sove omtrent helt til klokka ringte og jeg fikk ikke kramper i beinet i natt. Passelig mye å gjøre på jobben i dag. Så blir det vannaerobic fra 21 til 22. Ellers skal jeg bare slappe av :)

Ha en fortsatt god dag alle sammen!

Skrevet

Tusen takk for klemmen=o)

Gjett om...Tenkte å prøve å se om jeg klarer å sove lengere enn 1 time etterpå...Ble litt bedre etter at jeg fikk spist litt...=o)

Sola begynner nå så vidt å titte frem...Er såååå koslig med sol og snø...=o)

Skrevet

Ser ut til at vi er mange med en topp dag i dag! :) Våknet og gikk rett i badekaret, men jeg tok med meg yoghurten som jeg skulle ha til frokost, litt druer og tivoliradioen. Det var så deilig!!! Er i topp humør både jeg og knøttet og har faktisk ingenting å klage over! :)

Ha en topp dag dere andre også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...