LadyLuck & Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 I dag skal jeg hverken syte eller klage (tro det den som kan) =0) Har sovet godt i nesten hele natt, og storebror våknet ikke før klokken ti i dag. =) Sambo fikk seg også en oppvekker da jeg hadde vært hos JM i går, så an er kjempeflink å hjelper med allt som jeg muligens trenger hjelp til (f.eks løfte storebror på og av stellebordet, vaske litt,rydding, ALLT) Og i dag skal han og "Storebror" på HS til forsinket etårskontroll, så jegfår jammen sovet e time eller to. Og i ettermiddag (om ikke storebror blir dårlig a vaksinen) skal jeg, "storebror", mormor (min mor) til oldemor (min mormor), og det gleder jeg meg til, har ikke vært der på lenge (og da får sabo litt fred på ettermiddagen i dag) Så i dag ser ut til å bli en aldeles fin dag!!!!
LadyLuck & Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. februar 2008 ingen andre som har det Toppers i dag?? Så plutselig at det er jo sol og skikklig vårstemning ute jo.. (Bergen) Fikk skikklig lyst å gå tur, men det må nok vente noen uker enda..
♥Tullerusk♥ Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Hehe...Godt du har fått sovet i natt da=o) Selv har jeg sovet som så...Gutten har sovet litt lenge i dag, og det var deilig..Men formen er ikke fullt så bra...Er kvalm og har vondt i hodet og kroppen...Håper det snart går over...Sitter nå å spiser=o) Er også veldig trøtt for tiden...Vil bare sove hele tiden... Men ellers tipptopp form...hehe...
LadyLuck & Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 uffda *trøsteklemme* Jeg som håpet at siden vi begge var ute av form i går, så kanskje du også var i fin form i dag... ja,ja... du får ta dagen tiil hjelp og hvile mye =0) sender også litt solskinn din vei (det hjelper faktisk mot det meste)
LadyLuck & Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 *sender litt solskinn og vårstemning til alle som trenger det*
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Formen er superbra Takk for solskinnet! Fikk en halvtime ekstra på morgenen, fint med flexitid. Pus lot oss sove omtrent helt til klokka ringte og jeg fikk ikke kramper i beinet i natt. Passelig mye å gjøre på jobben i dag. Så blir det vannaerobic fra 21 til 22. Ellers skal jeg bare slappe av Ha en fortsatt god dag alle sammen!
♥Tullerusk♥ Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Tusen takk for klemmen=o) Gjett om...Tenkte å prøve å se om jeg klarer å sove lengere enn 1 time etterpå...Ble litt bedre etter at jeg fikk spist litt...=o) Sola begynner nå så vidt å titte frem...Er såååå koslig med sol og snø...=o)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Ser ut til at vi er mange med en topp dag i dag! Våknet og gikk rett i badekaret, men jeg tok med meg yoghurten som jeg skulle ha til frokost, litt druer og tivoliradioen. Det var så deilig!!! Er i topp humør både jeg og knøttet og har faktisk ingenting å klage over! Ha en topp dag dere andre også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå