Gå til innhold

Grrrr... der gikk min ukentlige hjemmedag i vasken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt det så bra i heimen i det siste, for jeg har stort sett jobbet hjemmefra hver fredag. Tid til å kose oss om morgenen, levere sent i barnehagen og hente tidlig. Mor i joggingsen foran PCen hele dagen og høy effektivitet på administrative arbeidsoppgaver som det blir dårlig tid til resten av uka. Gjerne ispedd noen klesvasker og drikking av god kaffe :)

En strålende roe-seg-ned-avslutning på uka og en god start på helgen!

Og nå skal vi plutselig begynne å ha ledermøter hver fredag morgen!! Arggh... kjenner jeg blir sur og stressa, men jeg kan ikke gjøre annet enn å foreslå en annen ukedag. Det skal jo passe for 6 stykker også.... Ja ja, da får jeg omrokkere hele ukesprogrammet og begynne med hjemmedag torsdag i stedet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fredager er dårlige dager å ha slike møter på!!! Hils dem fra meg og si det:-)

Synes slike møter bør legges til midtuke og ikke mandager og fredager. Sannsynligheten for at noen skal reise bort en helg og dermed ta seg fri disse dagene er større enn de andre, og bør tas med i betraktningen når man setter faste møtedager.

Argumenter som faen du;-) Sikker på at du får til det:-)

Hihihihi...........

Skrevet

HELT ENIG MED DEG!!!

I'm on it. Litt kinkig at resten av uken er full av faste møter.... Jeg er forresten sur på hele lederansvaret, jeg. Sjef meg hit og ansvarlig meg dit, manager histen og director pisten....

Skrevet

Ja, lederansvar er oppskrytt;-)

Man får alle ubehagelighetene og sjelden de positive tingene.....av en eller annen grunn..

Skrevet

Sånne møter skal ikke være på fredager... fredager er ikke møtedag, det kan du hilse fra meg å si, og jeg mener det. Jeg tuller ikke!!! fredager er ikke møtedag, mandager er møtedager, da starter man uka med å ta avgjørelser. dustejobb!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...