KaWi Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Er det noen som har gode råd mot en treeeeeeeeg mage :S
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jeg spiste svisker og drakk myyyye vann i mitt første svangerskap. Og lagde mitt eget brød med masse fiber og linfrø. Det virket iallefall greit for meg =0)
lana<3 Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 overdosere på appelsinjuice det får fart på magen.....sviskene som hun over her sier er jo også en av de mest brukte kjerringrådene....
minlilletass Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Jeg spiser svisker, lager havregroet med linfroe, spiser kiwi og fiken. Proever aa drikke mye vann, men magen er helt koko. Ser ut som jeg er gravid i femte maaned, jeg tuller ikke. Veldig ubehagelig!
Kulå Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Hvis du ikke liker svisker, kan du kjøpe nestle sin barnesviskesaft, den syns jeg er kjempegod og setter fart på sakene....
loffmusa Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 hei et glass yoghurt hver morgen:-) hvis dt ikke hjelper så ta et hver morgen og kveld:-) drikke yoghurt er helt unikt,prøv forskjellige smaker så du ikke går lei lykke til
eple3 Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Et glass eller to med Biola, en porsjon havregrøt om dagen, og dersom det ikke hjelper - en skje linfrø blandet i grøt, jucie eller bare spis dem sammen med et glass drikke. Funker veldig bra på meg! Ellers skal jo svisker / sviskegrøt være bra, og mye fiber er viktig! En må kanskje prøve seg fram litt hva som funker for den enkelte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå