Gjest Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Altså hvis jeg skulle tatt opp babyen for den minste lille ynk hadde jeg ikke kunne gjort annet. Jeg lar han selvsagt ikke gråte i 10 minutter av gangen, men han må jo gråte litt? ellers hadde jeg ikke fått gjort noe hjemme...hva med dere?
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Jeg tok opp sønnen min da han var baby hver gang han gråt. Nå gråt han lite, så når han gråt var det alltid noe.
LegallyBlond Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 KOmmer an på situasjonen egentlig. Nå kjenner jeg fort igjen på gråten om det faktisk er noe som er galt eller om det bare er klaging, og når det bare er klagegråt så tar jeg ham ikke med en gang nei. Så hender det jo av og til at jeg er opptatt med storebror og da får jeg ikke tatt han med en gang uansett, så da må han bare hyle litt. Blir jo ikke lenge uansett.
petite fleur Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Hvis han sutrer tar jeg han ikke opp, men hvis han gråter, ja. Men hører godt forskjell på de to ;-)
Sjefsmegga Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Har 3 unger og har aldri latt noen av dem gråte nei. Har båret mye i slynga og bæresele. Jeg brukte faktisk bæresjal før det var "inn" :-) Får gjort en hel del da, støvsugd, vaska gulv, tatt ut av oppvaskmaskina,rydda og hengt opp klær...
Surrehaude med to tette Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Spørs hvor liten babyen er. Tok opp babyen med en gang den gråt ja når den var liten. Hadde både gutten i sjal når han var liten, og jenta nå. Nå er hun 5 mnd og hører mer på gråten hva hun vil. Av og til hun må klage litt om jeg er opptatt med storebror.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Min gråter omtrent hele tiden..skal jeg da sitte med han 24 timer i døgnet? skal jeg neglisjere den andre sønnen min som vil ha kveldsmat, som vil at jeg skal lese for han osv?
Surrehaude med to tette Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Kan ikke du kjøpe deg en slynge eller bæresjal da? Han kan jo ligge og spise inni der også Så får du armene litt fri. Uff ikke godt når de skriker. Håper det går over og at du får hvilt deg litt. Ikke glem deg selv oppi alt.
Sjefsmegga Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Nei, har 3 barn men har gjort alt jeg kan for å unngå babygråt ja. Har brukt diverse bæreredskap ( sjal, slynge og bæresele). Får gjort mye da, både vaska og rydda.
Sjefsmegga Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 hm...der kom det to innlegg ja.hehe...trodde ikke det første ble lagra...pc`n er helt klikk her for tida.
Tommage♀♂ Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 Kunne ikke alltid det nei. Med første; ja,med andre; nei. Han gråt veldig mye, og jeg var veldig mye alene med 2 små, da må eldste få ny bleie og mat innimellom også. Skar meg i hjertet, men hvis han begynte å hylgråte mens jeg skiftet bæsjebleie på eldsta eller lignende var det jo ikke bare å slippe henne for å ta minsten....
Gjest Rebel m/jente Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 Om hun gråter tar jeg henne opp med en gang. Om hun klager litt får hun ligge hvis jeg er veldig opptatt. Sitter jeg på do må jeg gjøre meg ferdig før jeg kan ta henne...=P Hun er 5 mnd.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #13 Skrevet 13. februar 2008 Gjorde det med førstemann, mens andremann måtte vente lenger ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå