Nivea30 Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Da tar jeg fatt på siste etappe, får håpe det går litt raskere enn 2.trimester som var laaangt... Har ennå ikke gått skikkelig opp for meg at vi faktisk skal ha BABY om ca tre mnd!
LadyLuck & Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 syns nå 3.tri går ganske skte gså jeg, men så er jeg leeeeiiiii så det holder da. Men velkommen skal du være *hilsepå* Vet du hva du får (sånn bortsett fra at det forhåpentligvis er en baby)
1baby,og 1 spire Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Velkommen skal du være.Forstår det ikke helt enda jeg heller, er jo helt utrolig alt som hender med kroppen .Håper du får en fin tid her inne
Nivea30 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 Hehe:) Kan tenke meg man blir lei etterhvert her inne også ja:) Jeg får uten tvil en gutt, har var ikke mye sjenert på ul. Du da? Lenge igjen?
LadyLuck & Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 29 dager, men kommer neppe til å gå full tid. (h*n ligger i see, mest sansynlig med bena langs annsiktet. Så er beordtret i ro i håp om at h*n snur seg og for ikke å starte en tidlig fødsel.) De sa de "trodde" h*n var en gutt (var vanskelig å se), men det var rundt uke 16... og har skikkelig jentefølelse selv, så får se på UL etter den 28 =)
nr 4 er her<3 Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 velkommen inn her=) å lykke til med siste etappe=)
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 velkommen inn hitt til oss ) Jeg syns 3 trimester har gått kjeeeempe fort ) så håper det går like fort med deg )
*H* Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 syns det går fort men likevel sakte jeg! syns det er en eeevighet siden jeg fant ut av den lille spiren, men syns også det er RART å tenke på at jeg snart blir mamma...!!!
Nivea30 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. februar 2008 Takk, takk:) Og masse lykke til til dere som ikke har så lenge igjen her!
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 Er endelig her selv også.. Glad for å se at tiden går fremover.. Ikke rent så lett å se for seg at det snart kommer en baby.. Men skal bli gøy Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå