frøken blå Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Skjær et dypt snitt i vanlige baguetter. Ha oppi hvitost, skinke og purre. Has i ovnen til osten er smeltet og gyllen. Ha oppå litt krydder. NAMM!!
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 hørtes veldig godt ut...synd jeg er på slankekur ;p Her unner vi oss minst mulig til jeg får på meg den nye buksa mi.... ;p
frøken blå Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 Ketchup kan du også ha på ja, men jeg liker best uten.... =) Namm....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå