Gå til innhold

hei jenter! spørsmål om EL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min partner skal til danmark om forhåpentligvis ikke alt for mange mnd. Av uerfarenhet bestilte jeg disse tynne strips på billigtester

disse viste ingen stingning .Leste da på forumer rundt omkring at disse ikke er til å anbefale.

Nå har jeg byttet til claer blue EL tester, men ikke fått noe positivt resultat enda, mensen har vært litt ustabil i det siste, men cyklusen er på ca 29 dager. Jeg begynte å teste EL på 11 cyklus dag , nå er jeg på 15 cyklusdag. når er "valig " at jeg skal forvente EL??

gynekologen sier alt ser bra ut når jeg har tatt innvendig UL, så jeg synes det er så rart jeg ikke klarer å påvise EL....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.pernille.info har mye bra info om det du spør om:-)

ellers kan man jo si at el er ca 14 dager før mensen kommer! så om din syklus er 29 dager får du da el på den 15'tende dagen i syklusen,som er idag! husk at ikke alle har el slim å at man alikavel kan ha el selvom!:) lykke til:)

Skrevet

takk for det :-) joda jeg har el slim, men det er sånn som kommer og går, hadde det for 3 dager siden men ingen positiv test, men jeg har lest at noen kvinner kan ha el slim lenge før de får el? sist var mensen over 1 uke forsinket, så jeg tror at kroppen blir stressa av å planlegge barn gitt!

Skrevet

Er det slik at eggløsning alltid er ca 14 dager før mens hos alle?

Skrevet

Ja! +/- en dag.

Skrevet

Det er no så som så med... etter mine beregninger er min eggløsning mye tidligere enn som så. Min EL kom 16-17 dager før IKM...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...