Bente Helen Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Hei Kjøper dere helt ny eller kjøper dere brukt vogn? Bare lurte. Jeg kjøpte helt ny til mine to første, men så sjekket jeg litt på Finn og det er jo så mange kjempe fine brukte vogner. Ser ofte ikke slitt ut i det hele tatt. Detr er jo litt penger spart. Utrolig dyrt med helt nye vogner syns jeg. 5-6 000, er det ikke?
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Hei! Tror sikkert at man kan gjøre et godt bruktkjøp, men for min del blir det ny. Hadde ny til førstemann og den ble godt brukt i to-tre år. Solgte den videre. Jeg bruker vognen masse og vil gjerne ha en som holder både som bagvogn og sportsvogn. Kjøper man en brukt er det ikke sikkert den holder tiden ut tenker jeg. Vognene er virkelig dyre, men kanskje det viktigste utstyrskjøpet til barnet?
smuppemor Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Joda, dyrt er d....Har bestilt en Emmaljunga Duo Edge, og med stelleveske kom den på¨8300ognoe....Egentlig helt sykt..Har to barn fra før..de er nesten 6 og 7 år når babyen kommer, og alt utstyr etter de ble solgt....Men tenker at dette er sistemann, og jeg vil kose meg og ha d utsrtyret jeg vil ha....Får jo solgt d igjen til en grei pris da siden jeg kjøper nytt nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå