Gå til innhold

Hvor lenge brukte dere SFO?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattera mi er nå andreklassing og prisene øker til 3000,- per måned i SFO fra mars i år. Vurderer sterkt å si opp plassen nå da hun er en ansvarsfull jente som ikke er redd for noen timer alene.

Men hvor lenge har dere brukt SFO dere som har større barn her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg selv var hjemme alene etter skolen fra 2.klasse. Det var ikke sfo den gang, men det kom mens jeg gikk på barneskolen husker jeg. Synes 3000,- pr mnd var litt drøyt jeg da, det er jo mer enn en bhg plass...

Hva sier hun selv da, vil hun være hjemme alene? Hvor mange timer er det snakk om og har hun evnt noen naboer hun kan gå til hvis det skulle være noe???

Skrevet

Hei! Jeg har ikke barn på sfo, men jobber der noen timer i uken. Mitt inntrykk er at de fleste kutter ut sfo i løpet av 3.klasse. Vi har og bare noen få 4.klassinger der. Nå som prisene går opp blir det flere og flere som dropper sfo tidligere. Er jo svindyrt!

Skrevet

Mange kutter ut etter 2 klasse i hvertfall der jeg jobba tidligere. Spørs på ungene i grunn. Sønnen min gik på sfo i første og deler av andre klasse. Men så har jeg gått hjemme i permisjon siden han gikk i andre klasse også da, han går nå i fjerde klasse. 3000kr i mnd var dyrt ja...alt for dyrt.

Skrevet

Hun vil mer enn gjerne gå hjem fra skolen. Det er snakk om 3,5 time faktisk man-tors og 2 timer fredager. Men hun har en mobil hjemme som hun kan ringe meg med/jeg ringe henne. Og evt hunden vår som selskap om jeg kjører den hjem i lunsjen.

Skrevet

Kommunen opplever et rush av oppsigelser nå pga prisøkningen... I tillegg er jeg lite fornøyd med SFO'n vår også.

Skrevet

mi jente maste om å få slutte fra midten av 2. klasse men jeg holdt henne der til jul i 3.

men så var jo ikke pris noe spørsmål heller da det var mye rimeligere for meg. Hadde det vært et økonomisk spørsmål hadde jeg nok mogså sluttet med SFO da min datter er en rolig jente som fint ville klart seg hjemme alene.

Vil bare si at økonommien ikke bør være hovedgrunn til å ta ut jenten din fra SFO, men klarer hun seg alene er det jo bare en bonus.

Skrevet

Da hadde jeg kutta sfo, sålenge det ikke er lenger alene tid (de kan jo bruke 1 time og mer på bare å gå hjem også, selv om det egentlig bare tar 10 min) Og når det koster så mye så hadde ikke jeg vært mye i tvil =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...