Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 jeg henviser til mitt forrige innlegg ang legg"smerter". Jeg oppsøkte legen min igår for å finne ut av denne brennende følelsen jeg fikk på ene leggen. Og han trykka og så litt, og mente at det er åreknuter jeg har fått. Leggen var dessuten 2 cm tykkere enn den andre, og han mente at det var en del vann der. Men like før når han så på begge så sa han at det IKKE var så mye vann i føttene mine. Skjønne det den som kan. Snakker litt imot seg selv kanskje? hehe.. Jaja. Men uansett, fikk beskjed om å kjøpe støttestrømper, så får nok gjøre det da-... Neste lønning, for jeg blakka meg på babyutstyr i januar, hihi Og så var han så negativ angående vekta mi.. Har jo tusen kg for mye, og lagt på meg 12 kg nå og er 30+2 .. Så jeg får vel faste resten av svangerskapet jeg da..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 hææææ?!?!? Fy for en lege! synes det var skikkelig teit å kommentere vekta di. Du ligger nå ganske så på gjennomsnittet. I alle fall dersom du har vann i tillegg! Fy skam seg! Vekta mi gikk mye saktere opp etter uke 30 selv om jeg spiste mer. Tror det er ganske vanlig. Så ikke fortvil. Når det gjelder støttestrømper så kan jeg bare si "Takk gud for dem" hehe Har forbedra livskvaliteten min så til de grader!! Hjelper på vannet, ikke urolige bein lenger og føles ganske enkelt veldig bra! Lån heller penger av noen og kjøp allerede i dag. Kjøp på apoteket eller et sted der de har noen ordentlig gode. Du vil forstå hva jeg mener når du begynner å bruke dem:-)
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Hadde akkurat sånn på leggen forrige svangerskap, merkelig greie. Ingen fant noensinne ut av det, og det gikk over etter fødselen... Gikk med støttestrømper, uten at det hjalp noe særlig, men det hjelper jo på blodsirkulasjonen, så det er jo bra. Har kjent litt nå på slutten av dette svangerskapet også, men ikke på langt nær så mye. Tenker at det er ekstra veske i kroppen, som presser på årene eller noe...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 jepp, han var ikke særlig fornøyd med de 12 kiloene nei.. Heh. menmen. jeg går hovedsaklig til jordmor, og hun er heldigvis mer forståelsesfull Jeg har veldig lett for å legge på meg, enda jeg har hund og går veldig mye. Men ja.. Er nok litt vann inne i bildet her. Tror ikke han mannen der har mye peil Ja, får høre med en eller annen ang penger til strømper. Koster de mye forresten?
lille sprelle Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Skjønner ikke at de tør! Legene som ikke sjekker opp legg som er større enn den andre. Ikke at jeg er medisinsk utdannet, men jeg tok ikke det så alvorlig at det ene benet var mer hovent enn det andre - det viste seg at det var blodpropp..... Ikke for å skremme men....... jeg hadde fulgt nøye med. Kjenner ikke til hvordan det føles å ha blodpropp i leggen for min satt i lysken, men det var var så vondt etterhvert at det nesten var umulig å sove. Også vekt - jeg får bare beskjed om at jeg ser "godt ut" og jeg har lagt på meg 17 kg i uke 30!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå