Gå til innhold

Håper det er hormonene!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute på en kjøretur i går. 20 minutter alene i bilen, med Peter Jôback og Gôteborgs symfoniorkester på full pinne på stereoen. dvs, jeg hørte bare "she" om og om igjen. Og innen jeg var framme hadde jeg grini tre ganger....

Musikk og tekst betyr genrelt mye for meg, kan gruble over innholdet og "fantasere" om historien som fortelles, men HALLO???!!! Grine 3 ganger på 20 minutter over en sang jeg har hørt ørti ganger før??!!

Håper virkelig det er hormonene som vipper meg av pinnen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du vet den kaviar-reklamen med den lille gutten som danser???

DEN griner jeg etter....

Hormoner ja,,, hehe... jeg griner ALDRI nesten og nå griner jeg hvis mannen min smører en brødskive til meg fordi jeg ikke orker selv... sukk...

Skrevet

Jeg begynte å grine da sambo glemte å finne truse til meg etter dusjen...

Ikke noe gøy å ha det sånn heller. Tåler jo ingenting!!! sukk..

Skrevet

Hehe, må le litt:p Vi får skylde på hormonene;) Etter at jeg fikk min første så griner jeg for ALT! Bare noen andre griner så griner jeg også...menmen, er jo bra å vise følelser da;)

Skrevet

Hehe, ja det blir nesten litt komisk av og til... En dag jeg var hjemme aleine og ikke greide å åpne saftflasken (hadde nok sukret seg litt i korken) ble jeg så oppgitt at jeg begynte å grine. Dagen etterpå skulle jeg fortelle mannen min om dette, jeg lo av meg selv i starten men endte opp med å begynne å grine igjen.... Ganske patetisk ;)

Skrevet

ha-ha!! Trodd dette var et nyt fenomen for meg, men nå kom jeg på at jeg felte ganske mange tårer på julaften. "Bare glade tårer" som min datter på 6 sa, men det ligner jemmen ikke meg å sitte å sippe hver gang jeg får en gave......

Får jo bare le av oss selv!

Skrevet

begynner å grine av sanger og tv serier:p flaut!!

Skrevet

Jeg gråter for alt og ingenting. Sambo sier alltid "jenta mi" om meg/til meg, og har gjort det lenge. Jeg synes det er kjempekoselig, men i det siste har han dabbet litt av med det der, for jeg begynner jo å stortute når han gjør det! Aner ikke hvorfor. Og så gråter jeg når han bøyer seg ned og tar en "prat" med magen min. ALT ser ut til å vippe meg av pinnen for tida! Det går nok over. Så lenge jeg ikke sint og sur så er det vel tillatt antar jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...