Gå til innhold

Dere som kjøper kjole over nettet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...skjønner ikke at dere "tør", jeg...he, he - er jo ikke så mye å "tørre" den forstand, men jeg vet med meg selv at jeg aldri kunne kjøpt en kjole jeg ikke hadde prøvd og sett irl først. Er jo veldig forskjellig hva en kler og hvordan en kjole ser ut på en modell er jo av og til ikke sånn den ser ut når en får den på seg selv (det erfarte i allefall jeg på min første prøving) Var noen kjoler som var flotte å se på der de hang, men da jeg fikk de på meg var det bare helt feil, ikke meg i det hele tatt. Hadde vært redd for å få en "feil" kjole, jeg....bare meg som er fryktelig kresen kanskje...?;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg og har samme erfaringer når det gjelder prøving av kjoler, men jeg er veldig kresen på hvordan de sitter, he, he.

Skrevet

Da er det jo bare til å bytte den da til en annen størrelse eller modell.

Skrevet

Jeg bestilte over nett fra Torunns Drømmekjoler. Hun holder til i Ålesund, så det var litt vanskelig å prøve hos henne, men jeg var i en annen butikk og prøvde samme kjolen så jeg viste hvordan den satt på meg. Størrelsen var ikke noe problem da den er sydd etter mine mål og sitter perfekt :)

Skrevet

jeg har ikke erfaring selv med å kjøpe kjole over nett, men vet at det er mange som finner drømmekjolen sin i en brudesalong i norge, og søker den opp på nett for å heller kjøpe den i utlands nettbutikk (er jo skjelden brudekjolene er produsert i norge). Er jo masse å spare på dette selv om man betale toll.....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...