Gå til innhold

nå er alt bare motbakke og dritt....:::((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir ting mer dritt nå,så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre......først ble det bestemt at vi ikke skal prøve på en til baby,så må jeg si opp jobben min for det er ingen som kan hente tulla i barnehagen for oss 3 dager i uka lengre.Gubben pendler så han rekker ikke hente henne til den stenger.Gubben er syk og da må jeg ta med fri i morgen for å ta meg av hun lille,og vi bare krangler om dagen:(

Føler liksom at det ikke er noe som funker for oss,hverken i privat livet eller på jobben:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til så føler man bare at man stanger hodet i lysbryter`n og ingenting bra skjer. Jeg tror det er viktig å tenke på at det alltids går over, men det blir hva man gjør det til. Hvis du setter deg ned og furter og bare tenker stakkars deg, så tar det nok litt lenger tid. Du og mannen din må snakke sammen, eneste som funker. Fortelle hverandre hva som irriterer dere ved hverandre.

Og jeg beklager og måtte si det, hvis du må slutte på jobb fordi du ikke kan hente jenta di i barnehagen, så er det vel kanskje ikke dritsmart med en unge til..? Da får du bare 2 unger du ikke får henta i barnehagen...

Hva slags jobb har du som gjør at du ikke får hentet i bhg? Kan du jobbe kortere vakter? Bare jobbe midt på dagen? Er det vanskelig å bytte jobb? Tenk litt løsninger, og ikke bare problemer.

Skrevet

Uffda - god klem fra meg!

Håper ting gåt litt lettere etterhvert:o)

Skrevet

Må du si opp da? Kan du ikke be om permisjon i verste fal. Ingen mulighet for at du kan få tilrettelagt arbeidstiden din da? Jobbe redusert stilling? Det meste må vel være bedre enn at du må si opp?

Ingen mulighet for annen jobb?

Skrevet

Først en trøsteklem din vei, ikke no særlig i motbakker.. :(

Ang. jobben din; jeg hadde det på samme måten og fikk redusert stillingen min sånn at jeg kunne hente i barnehagen. En time for dagen utgjorde 13% bare, og det var ypperlig!

En annen ting er jo å gå andre tider om det er mulig? Kan du starte en time tidligere på jobb? Sånn at du kan gå en time tidligere fra jobb også?

Snakk med arbeidsgiveren din, det bruker å løse seg for snille jenter. ;)

Skrevet

jobber i klesbutikk og det er bare meg og sjefen min som er heltid.Jeg jobber 3 kvelder i uka (14-20) og det får jeg ikke gjort noe med.Svigermor har stilt opp,men hun orker ikke mer......Jeg får desverre ikke gjort noe med arbeidstiden min og lønna blir ikke stor hvis jeg jobber bare to kvelder i uka.Så det går liksom ikke,men jeg må bare prøve å finne en annen jobb.Trives så godt her,men det funker ikke med tanke på å hente i barnehagen.Synes og det er dumt at det er noen andre som henter henne3 dager i uka og at det ikke er mamma eller pappa.

Vet ikke hva det er,men er bare skikkelig deppa inni meg.Er liksom ikke noe spesielt han gjør galt,bare alt irriterer meg om dagen.....Begynner nesten å gråte for alt......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...