En rosa og en blå :) Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 hvorfor kan ikke folk holde ord når de skal selge noe på finn jeg skulle kjøpe noe komme og se på varen idag pluttselig sier han noen vil ha det usett. og rett etter på sier han at det er første mann til mølla og så sier jeg at jeg tar den usett og får ikke noe svar. så sier jeg at jeg kan komme og hente den idag, men får melding tilbake om at den er solgt blir så sint på sånt. Det syntes jeg er slemt gjort grrr
Gjest mphs Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Ja helt enig. Tenker enda på noen klær jeg skulle kjøpe og vi var enige om alt. Men da jeg ba om kontonr. slik at jeg kunne sette inn beløpet for klærne + frakten hørte jeg ikke noe mere. Enda jeg sendte 3 mail for å høre hvorfor hun ikke svarte. Kjønner ingenting enda.
Nit@™ Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 finn.no burde ha samme system om qxl. Der kjøper gir selger karakter, og ovendt. Der har man litt mer oversikt om kjøper/selger er seriøs eller ikke. Man kjøper jo ikke av noen med masse negative karakterer. Kjedelig når det blir slik (
En rosa og en blå :) Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 Ja helt enig da har man ihvertfall litt bedre oversikt. Han ødela hele dagen min skikkelig irritert skjnner ikke hvordan man har samvittighet.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Heh, kanskje det var noen han kjente so ville ha varen? Ikke noe galt i det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå