Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har hørt så mye rart om facebook at jeg velger å ikke melde meg inn. Når man melder seg inn og aksepterer, så er det vel egentlig sånn at det er facebook som da "eier" bildene som blir lagt ut og det er ikke alltid så heldig. Har lest om de som har funnet bildene sine igjen på bl.a. pornofilmer. Ville bare opplyse dere om det. Nettby skal vist være bedre da det ligger under VG, og VG da vil være ansvarlig hvis noe skulle skje..
Lykkelig g~g~j Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 tror alle er klar over dette! er jo en enkel sak d da.. er vel ingen som tvinger en til å laste opp bilder på facebook. Og om jeg laster opp bilder av meg så er d ikke akkurat bilder som kan forveksles med pornobilder... hadde jeg funnet bilder av meg fra min fjesbok så hadde eg nesten tatt d som et kompliment :-P
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Hehe helt enig med deg "frk.smil" !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå