SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Gutten vår er snart 11 mnd og han pleier å sove to ganger om dagen. Den første luren i vogna på balkongen ca. kl. 9 (står opp mellom kl. 6:30-7). Jeg har aldri hatt problemer, bare lagt han i vogna, så sovnet han. Men nå har han begynt å lage skikkelig bråk. Enten må jeg trille vogna på balkongen i 10-15 min eller så sovner han ikke i det hele tatt, bare hylskriker. Da sovner han ikke før ca. kl. 13 og dermed blir det bare en lur. Kan det hende at han er i ferd med å gå over til bare en lur? Når skjer dette vanligvis?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Høres ut som han ikke er trøtt ja! Dette er veldig individuelt! Noen kan begynne me en lur før de er 11 mnd og! Du kan jo bare prøve å se hvordan han reagerer på å bare sove en gang!
Minnie Mom Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Gutten vår gikk over til en lur da han begynte i bhg, da var han nøyaktig 1 år gammel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå