Super-Langbein Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1028576.ece
Vrimle Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Oii, så ekkelt. Bra de går ut og forteller om dette, så andre som har sovende barn ute blir mer observange.
Krimp Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Dette er alle småbarnsforeldres skrekk. Bra hun var såpass observant at det gikk bra. Håper de finner mannen. Jeg blir redd og sint når jeg leser sånt. Jeg kommer i hvert fall til å bli enda mer påpasselig med å alltid ha lillegutt innen rekkevidde når han sover ute. Synd at det må være slik..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Hæ, la seg til å sove selv mens barnet lå ute...??? Det hadde jeg aldri gjort!! Jeg kan legge meg hvis gutten sover inne i senga si på dagen, men ute... nei da er jeg våken slik at jeg kan følge med på hvem som evnt måtte ferdes i området her...
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har aldri gullet ute forann ingangsdøra... Har aldri turt det selv om det er et "trygt" nabolag her.. Bruker balkongen på andre siden av huset som er lukket og du må ha stige for å komme opp til.. Føler meg ganske trygg da.. :-)
silhah og emilie Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 sove imens baby sover ute???? det er jo galskap når emilie sover ute må jeg ha øye med henne hele tiden jeg..hvis ikke så har jeg blitt gal
Sessa ruger igjen... Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er en av de som kan sove med barn sovende ute. Og jeg kommer til å gjøre det fortsatt... Det kommer an på hvordan løsning man har på sovingen, det! Hadde hun stått på framsiden av huset der hun er synlig fra veien så hadde jeg ikke gjort det. Nå skal man være bra interessert for å i det hele tatt finne ut at jeg har et barn som sover ute. I tillegg er babycallen inni vognkallesjen og jeg hører hver minste ting (har HØY lyd på callingen inne). Dersom noen hadde prøvd å stikke av med vogna må de gå forbi vinduet på enten den ene eller den andre siden av stua. I mellomtiden hadde jeg våknet og kunne løpt ut og kommet foran vedkomne! Det er snakk om å gjøre det man kan for å føle seg trygg og ikke la syke, syke mennesker få bestemme om barnet vårt skal få sove inne eller ute!
Mom2Two Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Aldri skjønt meg på folk som lar ungen sove ute ubevoktet jeg da. Kunne ikke falt meg inn.
Gjest MMJ Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 Skjønne ikke folk som lar barna sine ligge i vogna når de er på div butikker. Det er på trynet!!! Jeg tar ALLTID med meg mine barn inn hvor enn jeg skal!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå