Gå til innhold

kjøper dere kombi eller dypvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har funnet en super fin dypvogn som jeg har falt skikkeli for=) er små sauer inni ogsånn:) heh..den er brukt og koster 1500kr.

men,så har jeg liss tenkt at vi kanskje sparer litt penger hvis man kjøper kombi?

hva kjøper/tenker dere?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi kjøpte en kombi brukt men d er for at dette blir siste ungen vår å da tenkte vi at vi ikke skulle kjøpe alt nytt så lenge vi skal selge det etterpå igjen å ikke spare på det:)men den er bare brukt et år ca denne vognen å er kjempe fin=)man sparer nok mer penger på å kjøpe kombi eller duo vogn for da har man den vognen til ungen blir så stor at den faktisk ikke trenger vogn lenger etterpå=)

Skrevet

Det er vel en smaksak hva man kjøper. Har man funnet en vogn man liker er det omtrent ingen vits i å gå andre steder å kikke, for man har stort sett hengt seg opp i den andre vogna og finner ingen som er så fine.

Vi har kjøpt duovogn, mest pga vi likte den kjempegodt. Fikk med bag, sportsvogndel og bilstol for 4000 kr. Samt regntrekk og stellevæske.

Skrevet

Denne gangen har vi kjøpt sportsvogn med mykbag og vognforlenger. Vi skal bruke denne vognen hele vognperioden.

Skrevet

hvis det står stor bagvogn,er dette bare dypvogn?

Skrevet

Ja, det er det. Jeg brukte bagvogn til min første til hun var nesten 8 mnd.. Da fikk jeg solgt den og kjøpte en flott sportsvogn.

Skrevet

Vi har kjøpt kombi:). Veldig fornøyd med OTH, urban jungel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...