Klippskare Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 hei.. jeg har tenkt å få silikon, eller er ganske så sikker på at jeg skal gjøre det. så lurer jeg på hvordan det var, smertefullt? hvilken protese? er en størrelse på 75c stort om man er liten i kroppen ellers? er arrene veldig synlige? er det best å få arret under armhulen som jeg har hørt noen har snakket om.. eller arret under brystene? jeg har da INGEN bryst, så dette er noe jeg virkelig drømmer om! Takk for svar
nenja Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Har en søster som har gjort det, og ja hun sier det var veldig vondt, men ville gjort det igjen, Hun er veldig fornøyd i dag og faktisk nesten enda mer fornøyd etter å ha ammet 2 barn da de ser enda mer naturlige ut, Hun er slank og over 1,70, hadde nesten ikke pupper i det hele tatt og fikk lagt inn B-cup. Det ble veldig fint, pass på at det ikke blir for stort, det ser ikke bra ut. Mener arret er under puppen, ikke mye du ser til det.
Symr@ Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg la inn 300 gr. i hvert bryst og hadde så og si ingen ting. Det tilsvarer en B-cup og var helt passe til meg. Er du liten og tynn bør du kanskje ikke legge inn noe særlig mere enn det,men det kan du jo avgjøre sammen med legen. Det var jo litt vondt de første dagene,men jeg synes fortsatt å trekke visdomstenner er det værste jeg har gjort. Arrene synes jo men de blir jo svakere etter hvert. Men hvis du er like flat som jeg var så kan du faktisk få oprasjonen dekket av det offentlige,slik jeg fikk. Da tar du kontakt med fastlegen din og si du vurderer opr og at du vil ha henvisnig . Vet ikke hvor mange steder som har den avtalen men jeg var på coloseumklinikken i Oslo og er veldig fornøyd med dem. Lykke til:)
sesamfrø Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=115105&hl= http://www.qvinde.info/ Vil anbefale disse sidene til deg;-) På Qvinde kan du se før og etter-bilder, og du kan søke bilder som viser fra Acup til C cup, fra Ccup til Dcup osv. Du kan oxo legge inn vekt og høyde.
BettyBoob Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 jeg har 275 gram i hver pupp har lagt inn rundt brystvorten, pene arr, synes nesten ikke i det hele tatt. (gjort i 2002) hadde 70A før jeg la inn silikon, superfornøyd! jeg er ca 60 kg og 167 høy med kvinnelige former og brystene passer perfekt!
Under den hvite bro Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 3 småkrapyl har vi sett på samme side...jeg ble faktisk imponert og overbevist om at dette er noe jeg en dag SKAL gjøre...hehe
* 5 om dagen * Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 dette har jeg tenkt på i 20 år, men aldri turt å gå til legen med det...jeg tør ikke enda, men er lov å drømme om hvordan en kunne sett ut ja....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 det som suger på den før og ettersiden er jo at mange av de damene hadde helt greie pupper til å begynne med, også ender de opp med to baller på hver side av kroppen! hvem vil ha det liksom! en ball på hver side av brystkassa med tidenes mellomrom og brystkasse mellom. hehehehehe! stygt ja. kan hende jeg en dag vil ha, dersom tyngdekraften går helt i mot meg. men for nå er jeg superfornøyd med puppestellet ja. dessuten er ikke svære pupper noe å stå etter. ville mye heller hatt en b cup en en dd cup ja. og jeg har hatt begge deler. hehe.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 Hi! du er 18, 19 år gammel...burde du ikke vente til du blir "voksen"? Synes det er grusomt at så unge kvinner får lov til å ødelegge puppene sine på den måten. Dessuten ...du vil ha gigapupper med en gang..har ei venninne som heller ikke hadde noen ting, men hun tok ikke mer enn til en a cup, hun er liten og tynn og det ble pent og naturlig... Forøvrig tror jeg ikke silikon er tingen når man ikke er fornøyd med seg selv...jeg tror faktisk at dere ALDRI kommer til å bli fornøyd med dere selv. Dere er for selvkritiske...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 oj, første gang jeg er enig med neffi i noe. høhø forøvrig så er det sånn at om man er ung så kan man jo ende opp med litt større pupper etterhvert da. Som sagt så gikk jeg fra b cup når jeg var rundt 19 år til dd etter svangerskapet når jeg var 28. hehe. Og er på en D nå.. Svært nok det asso.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 Skjønner godt at du har lyst på nye pupper:))Jeg skal løfte mine om et par mnd:))Gleder meg...Men hvis du er liten og nett kan kanskje c-cup bli litt mye???Jeg hadde B før graviditeten,og var fornøyd med det!!! Stooore pupper er ikke noe å trakte etter:)) Lykke til!!
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #13 Skrevet 13. februar 2008 Ett tips:Vent til du er ferdig meg å få barn!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå