Rådløs Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er mamma til 3 kjempefine gutter på 8, 5 og 3 år...og vil ha fler barn :-( Jeg kjenner en stor sorg over att jeg kansje aldri skal få oppleve å være gravid, vente i spenning på den nye verdens medborgeren og endelig få se hvem han/hun er. Jeg vil så gjerne ha ett lite knytte til :-( Men samboern vil ikke :-( og jeg forstår ham. Vi har 3 barn og det er mye jobb og til tider slitsomt. Desuten koster barn penger (hvordan man enn vrider og vender på det). Vi er jo ikke direkte rike, sambo har "normal" lønn, men jeg studerer bare, er ferdig med studiene til neste jul og er garantert jobb. Men helst av allt skulle jeg ville være mamma for mine barn på heltid :-( Men vi har stort hus med plass til opp til 6 barn med egne rom og vi har stor bil så vi behøver ikke kjøpe ny om vi får 4 barn. Allt som gjeller barneutstyr har vi jo og behøver egentlig ikke kjøpe nytt (men mye bl.a vogna er jo brukt til 3 barn og ganske gammelt, så man vil nok kansje kjøpe nytt alikevel....) Er jeg fulstendig gal??? Er det fler som meg???
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 3 unger er mer enn nok slik dagens samfunn er. Du skal jo faktisk følge de opp også? Jeg synes kanskje du prioriterer litt merkelig, om du kjenner en stor sorg når du faktisk har 3 barn.
Rådløs Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 Nå må du utdype litt mer, for jeg forstår ikke på hvilken måte du mener jeg prioriterer feil? Selfølgelig vil jeg følge opp barna mine. Jeg kjenner ingen sorg over de barna jeg har. Men jeg har virkelig ett ønske om ett barn til, ett ønske som jeg egentlig ikke kan styre over selv, jeg har ikke selv valgt å ha dette ønske :-(