Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 heia:-) Du tror vel ikke at jeg sliter med vannlatningsproblemer om natten grunnet forstørret prostata vel:-) jeg har FAKTISK sovet veldig godt...litt for godt:-) Men fikk alle drittungene på skole med noen hastverkbelatstede matpakker!! *smaaaaaaaaask*
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Åååååå...nei kunne aldri falle meg inn å tro noe slikt.......Du skjønner jeg satt med heksebrygget mitt i går og kokkelerte samen en fin blanding jeg sendte over til deg...... men skjønner at det funket slik drømmeverden du var i natt...hehe
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Jasså??? så det var du som forstyrra konsentrasjonen min slik at det ble bare krøll med morrastarten ja!!! Ungene sender drapstrusler via SMS om at han som er veggis har fått skinke, rovdyret har fått hvitost med salat og uten smør så håper jeg traff for de 2 neste:-)
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Krøll...hehe, du trenger altså heksebrygget litt oftere da altså..... Stakars da......blir ekstra god middag i dag da til småtrolla for å godegjøre morgenfeilene dine....hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå