Gå til innhold

Gode nettsider eller butikker som har sengekant/sprinkelbeskytter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en veldig fin og nøytral fra turiform, på bohus.

Skrevet

kid interiør,barnas hus, en billig og en dyr:-)

Skrevet

Jeg kjøpte en kjempe-fin en på Rudo igår. Der hadde de både billige og dyre, og maange fine!

Skrevet

jeg kjøpte vår på princess.

Skrevet

Se på www.alexi.no

Kjekk nettbutikk!

Skrevet

sparkjop.no

ikea

Har fine og ikke allverdens dyre heller.

Ellers har kid, bohus, de fleste barneutstyrbutikker også

Skrevet

Takk for tips!=) er mottakelige for flere også, f.eks gode nettsider også!

Skrevet

tror nok de har mer utvalg i butikker og ikke så stort utvalg på nettsidene.. virker slik.. må ta meg en tur ut en dag jeg får tid=)

Skrevet

til verdens_lykkeligste.. noen av disse sidene hadde ikke sengekant på nettsiden, og der det fantes var det kanskje max en eller to å velge mellom..eller feil str. Fargen må jo også stå i stil med annet. Derfor er det jo kjekt å få flest mulig tips... dessuten venter vi barn nr 2, så vi trenger 2 stk.. ok? svar godtatt?? hvis du ikke har tips, hvorfor gidde å skrive slikt?

Skrevet

Tror verdens_lykkeligste_ mente med spørsmålet, om hvor mange sengebeskyttelser som er nødvendig.... i mitt tilfelle er det bare nødvendig med 1, men for deg babyandme er det nødvendig med 2.... tror ikje det skulle vere et spydig spørsmål :o)

Skrevet

Hehe, neida trengte jo ikke være spydig ment da.. men synes bare det var et litt rart spm. siden hun nok ikke visste at jeg ventet et barn til.

Men jeg er nok ganske farge bevisst, så vil kanskje finne på å kjøpe 2 stk til hver seng(altså 4 stk), slik at det alltid står i stil med sengetøy=) f.eks en ensfarvet og en med mønster. Fant en stilig(grønn med gøyalt motiv) som også matchet til gardiner i samme mønster.. tror det blir stilig på barnerommet da;O) Får bli den ene med det første! takk for tips dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...