~sjiraff~ Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Skrev en halvfortvilet innlegg her i går om datteren min som har begynt å gråte så mye da v leverer i barnehage. Mange her mente det kunne være rutinenedringene som gjorde utslaget. Så i dag stod vi opp litt tidligere og smurte frokost til å ha med i bhg, slik vi alltid har gjort før (før jeg gikk ut i permisjon). Leveringen gikk som en drøm, hun ga meg en kos, smilte og vinka da jeg gikk )
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 så flott! De er noen vanedyr de der.... godt at det gikk fint da!
Tuttalutta Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Så bra :-) Sånn er det her også, han vil helst leveres til frokosten. Har du fått baby? Nå har jeg søkt jobb i samme "firma" som deg. Håpe håpe.
~sjiraff~ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2008 Junior lar dessverre vente på seg :oS Lykke til med jobbsøknad!!!
Tuttalutta Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Takk for det! Og lykke til med fødsel! Spennende :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå