Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Tror mini på 1 år har ogangssyken. Han har skikkelig diare flere ganger daglig og han spyr. Men det som er rart er at han bare spyr på natta. En gang igår natt og 2 ganger natt til dag............... 2 av gangene spydde han i søvne omtrent................ Noen som har opplevd det samme??
Stor_smil Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Hmm.. spiser han rett før du legger han? Kan jo være at når han ligger, så ligger maten lenger i maggesekken og "irriterer" (speseitl om han allerede er dårlig i magen), mulig det også kan trigge en oppkast. Kanskje du kan prøve å heve hodeenden i sengen (slik man gjør om dem er forkjølet)?? Kan jo være det hjelper..?
Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 Har hevet hodeenden på madrassen litt for han er potte forlkjølt og stakkars. Han var aldri syk før januar kom, men siden da har han vært syk omtrent hele tiden føler jeg.............. Sattakrs liten!!!
Stor_smil Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Huffa, stakkar liten! Håper det kommer seg fort da. Hvorfor han kaster opp kun på natten er merkelig, men jeg tenker at det må komme av at han ligger og at dermed så blir tyngdekraften annerledes og maten lettere kommer opp igjen. Hvis du kanskje forsøker å gi han mat litt tidligere, slik at den får passere videre til tarmene før han legger seg! Riktig god bedring!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Men det som er rart er at han har ikke kastet opp etter dagluren sin, Sov 3 timer på dagen igår og våknet opp blid som en sol. Han ligge jo like flatt da..........Han har spist lite i det siste så magen er ikke full, men det kan jo være melkeflaska han får på senga på kvelden....? Skal til legen nå kl 12 så han kan kikke på han...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå