Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har hatt antydning til bekkenløsning tidligere i svangerskapet (ca uke 11-14) og er nå i 16. uke og kjenner ikke noe særlig mer til stivhet i bekkenet. Andre som har opplevd dette som VET at babyen har det bra? I tillegg har formen min plutselig blitt bedre. Jeg er bekymret for at det skulle bety MA??? Huff jeg trodde jeg skulle bli så trygg når jeg kom over uke 12. Skal til legen i dag og lytte etter hjertelyd så kanskje bare derfor jeg er så redd...
smil! Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Bekkenproblem kan komma og gå. Har aldri høyrt at det skulle ha noko med tilstanden til beibien å gjera. Eg hadde problem med bekkenet veldig tidlig i svangerskapet, men det forsvann heldigvis. Har kjent antydning førre veke òg, men no er det borte igjen. Eg er no i veke 25 og kjenner godt liv i beibien. Sist svangerskap hadde eg sterk bekkenløysing i 7-8 mnd, men forsvann siste mnd før fødsel. Så altså veldig ustabile greier. Berre ver glad for at du ikkje kjenner noko. Veldig vanlig å bli i fin form frå veke 14-15 og utover, viss du tenker på kvalme og trøtthet og sånt. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Åh tusen takk, det var godt å høre. Prøvde å søke litt på google, men fant liksom ikke andre som sa det samme som deg. Men nå ble jeg beroliget. Går helt sikkert fint, er bare litt ustabil i psyken til tider i svangerskapet... Da skal jeg senke skuldrene og tenke at alt vil gå bra
EjliSAnnE Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Hei:) Jeg har også hatt det som deg. Bortsett fra at mine bekkenvondter kom enda tidligere. I uke 13 forsvant smertene nesten over natta, heldigvis for det var faktisk grusomt vondt! Formen er også generelt bedre, det er deilig. Vært på UL og alt stod bra til med den lille, som viser seg å være en gutt:) Så du kan nok senke skuldrene og slappe av:) Jeg er forresten i uke 19 nå.
smuppemor Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Jeg hadde d også sånn i mine to første svangerskap, bl fra uke 4-5 til 17-18...Når d forsvant hadde jeg mange fine uker:)....helt til jeg fikk svangerskapskløe i uke 26-27:( Denne gangen ser d ikke ut til at jeg er så heldig...er 24+4 og har bl enda...men håper enda at d kan forsvinne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå