Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 ikke har levert noen papirer til nav enda? er 32uker på vei :S
♥Tullerusk♥ Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Nei da...var vel omtrent like langt på vei selv når jeg sendte mine inne... Men ville nok ha fått sendt inn papirene løpet av uka...For det tar tid å behandle dem også....
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er 34+2 og har heller ikke sendt de inn =/ Men tror ikke jeg er for sein... Har levert til jobben min da.... Huff, må få de inn snart Har de her, men har ikke fylt de ut enda..
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Jeg fikk beskjed at det ikke var nødvendig å levere papirene før man begynte permisjonen:) Men er kanskje forskjellig fra plass til plass..
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Jobbet ikke sist, men hva slags papirer skal man levere arbeidsgiver?? Trodde Nav ordnet slike ting jeg.. hehe!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Det heter jo at papirene skal leveres tidligst 3 mnd før/etter termin. Så du ligger godt an. Jeg har 4 uker igjen og har nettopp levert mitt.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 De fleste arbeidsplasser krever en såkalt permisjonssøknad. Dette har de ferdige sjemaer for sp det er nok bare for deg å fylle ut. dette fordi de skal vite ca nårtid du kommer tilbare i jobb og evnt når du skal avvikle ferie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå