Krimp Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 En som ser på håret mitt og sier: "Jeg vet hva som vil kle deg! " Og som virkelig vet det.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Cathrine på Karma på Flatåsen. Hun er rett og slett dritflink!
*tobarnsmamma* Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 den aller beste er nok line hovde på ok solsiden.. best ever.. men må bestille godt tid da.. og hu er sånn oppdatert og vet hva som blir bra. Har aldri vært misfornøyd med hu og kjenner ingen som har det. de jeg har anbefalt hu til har desverre blitt faste kunder alle som en, ergo blir jo hu bare mer og mer opptatt..hehe
pimpernell Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Har ikke vært der selv, men har tenkt å gå til en som heter Kenneth på Blow i nordre. (I samme bygg som Riks) Han ble norgesmester i fjor og har visst vunnet masse priser...Har hørt masse skryt om han! Er ikke så dyrt heller. Tror det var 600,- for vanlig frisyreklipp.
Krimp Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er lei av å bare bli akkurat passe fornøyd og helt lik hver eneste gang, så jeg tar imot alle deres gode råd med takk ! (På tross av at han fokuserer Litt Mye på utseendet) hadde det vært digg med en dag med Jan Thomas. Fått ny sveis, hudtips og klestips. Det er så grått ute at jeg trenger litt farge i kinnene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå