Thea-81 Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Er det flere som "sliter" med dette? Er i 25.uke og synes jo det er koselig å kjenne masse liv, satser på at det betyr at de har det bra. Men særlig når jeg ligger på sidene har jeg ikke sjans til å sove for da er det så mye liv ikke veldig behagelig å ligge på ryggen hele natta heller... Nå om dagen er begge to aktive hele døgnet
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 ) dette skriver jeg under på;)Jeg er snart i uke 26.Mine 3 små er aktive nattekrabater,men det er vel bare som det skal,det blir som oftest det att jeg snur meg fra den ene til den andre siden en god stund før de roer seg.Jeg klarer ikke å ligge på rygg lenger.Men jeg å leser ganske lenge,som regel har de roet seg da jeg vil sove:).Synes det er værre med bekkenet,som begynner og verke og svi uansett villken side jeg ligger på. Hvordan er formen ellers?
bøllefrøene Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 da jeg var rundt uke 25 var mine ganske stille om natten.. nå derimot ( de siste dagene)35-5 så er de helt propeller på natten. går nesten ikke ann å ligge på siden lenger! morro å kjenne mye liv..
Thea-81 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 Godt å se det er andre som også opplever dette! Vil ikke klage heller på at det er så mye liv for det er en utrolig opplevelse, men lurer på om dette er en periode eller om det vil vare resten av svangerskapet.. Til alle døgnets tider kan jeg sitte å se på magen som beveger seg i alle retninger. Skjønner ikke når de sover, føler det er full aktivitet hele tida Resten av formen er egentlig veldig bra, går til kiropraktor på Bekken&Barn (Skøyen) for å justere litt i ryggen jevnlig. Ellers nyter jeg de gode dagene - etter at jeg må bruke halve dagen på å få nok søvn Må jo sies at jeg en av dem som synes det er topp å gå gravid!!
2 nøster Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Hehe...nattebarn Er 22+0 i dag... Her i heimen er det liv tidlig på morgenen, som regelt etter jeg har vært på toalettet for andre gang om natta. Blir helt smågal av all løpingen på do!!. Søvnen blir helt ødelagt! Får ikke sovnet før ca en time etter jeg har vært opp. Argh... Men så våkner de to små på morgenen, da er det kos å ligge og kjenne de herjer rundt der inne Men kan skjønne at det et slitsomt hvis de skulle holdt på HELE tiden..hehe.. Begynner å kjenne at bekkenet gjør seg gjeldende.. Ligger å kave i senga, for å finne en stilling som kan fungerer i noen timer.Skal heldigvis til jordmor og lege til uka, så får jeg pratet med de ang min STORE mistanke om bekkenløsning..uff, trodde jeg nesten var heldig og skulle vri meg unna den Ikke godt å sitte heller om dagen... Men men... er "bare" fire mnd igjen... så her får en bare bite tenna sammen..hehe Hilsen en som har stor medfølelse
Sol med 2! Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Her er det oså stor aktivitet når jeg legger meg ned for å hvile/sove. Er 25+5. Jeg gjør som Kjærlighetsfrøene og leser en stund før jeg legger meg til å sove. Da har de som regel roet seg. Mine to små har helt klart perioder med hvile mellom slagene og jeg merker ikke mye til dem på natta. Håper på at jeg skal få to snille barn som sover om natta fra dag 1, slik som storebror.... Det er jo lov å håpe....
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 Kjenner meg godt igjen! Er i uke 24 og har de siste to ukene våknet om natten pga at det vært sirkus i magen. Kjempe koselig å kjenne at alt virker å være som det skal men man blir litt ekstra trøtt neste dag, da er det guld å være sykemeldt. Mine to liker best å turne når jeg ligger på rygg og blir litt roligere hvis jeg legger meg på høyre side. Så det er den siden jeg sover best på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå