Gå til innhold

gullsmokken?

Makko med to små gutter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er medlem?

Er det verd pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er medlem. Synes ikke det er verdt det. Er jo bare ekspert-panelet du betaler for, og de svarer kun i meget begrensde tidsrom. Du kan ikke sende inn spm på forhånd, og må dermed ha tid til å site ved pc'n akkurat når de er der... Jeg jobber og kan ikke sitte ved pc'n "onsdag mellom 12 og 13"...

Har brukt dem en gang, og fikk et godt svar, da, så det er jo ikke noe galt med selve ekspertene....

Du får vurdere selv.

Skrevet

Jeg er medlem og jeg synes det er verdt det. Her er fordelene vi får:

EkspertSvar

TrygtGuiden

Når skjer det?

Konkurranser

Dine siste innlegg

Synes det er veldig greit, spesielt med "Dine siste innlegg" - da kan jeg bare klikke meg inn der om jeg lurer på om det er noen som har svart på innleggene mine i stedet for å lete meg grønn på debatt-forumene! :)

Og EkspertSvar har søkemonitor, så om det er noe du lurer på, så er det garantert noen som har spurt om det før. Da kan du bare søke på stikkord og så får du opp alle spørsmål som har det ordet. Jeg har funnet mange svar på denne måten!

Det er ikke snakk om mange kronene, så jeg mener absolutt det er verdt det! :)

Skrevet

er medlem og syns det er helt ok. liker spes. dine siste innlegg. Ekspert svar er også en grei tjeneste.

Men uansett, det er så lite penger at er jo ikke en så big deal. snakk om 150kr i året. det er helt ok å spandere syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...