*Rutletutt* Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Smaker ikke halvparten så godt lenger....skikkelig skuff altså!
Alba44 Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Ødelagt? Hvordan da? Åå, de som er så gode! Hvordan er formen hjemme hos dere? Friske og raske igjen?
*Rutletutt* Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 Nytt merke og de smaker IKKE det samme - skikkelig skuffet jeg nå*furte*;o/ Går mye bedre med oss nå! Milla har sluttet å spy og er i fin form, hun bare spiser mye minde enn før - men sånn har jeg det også nå. Appetitten er lik null og energien er heeeeelt vekke - men det kommer seg i løpet av noen dager. Tobias er i bhg igjen i dag etter jeg har hatt ham hjemme i et par dager sånn for sikkerhetsskyld...så det går fint nå)
Alba44 Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Så bra da!! Hørtes veldig slitsomt ut med 3 av 4 syke. Energien tappes en del etter en sånn sjau. Hvordan kjeks skal man velge til ost&kjeks nå da? Ritz er jo klare favoritten min :-(
*Rutletutt* Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Ja, det har vært rimelig slitsomt - da er det godt med en mormor som bor fem minutter unna og har tid til å hjelpe;o) Ja, jeg vet...Ritz var favoritten min, nå er det ikke halvparten så gode lenger:o( Trodde bare det var kommet nytt design på esken, jeg - men er visst et annet merke også - jukse-Ritz:o(
♥ DAME Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Enig. Jeg synes også smaken var litt annerledes Kan jo sende dem en mail og gi masse ris Men det verste av alt var da Sfinx`en ble "ødelagt" (sjokoladen altså) Den var mer lys og smakfull før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå