dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jammen våknet jeg, etter en god natt, til et strøkent hus, med mange hundre tusen i pluss! Ha ha ha ha ha... jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VI har solgt!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Deilig følelse å våkne uthvilt, til strøkent hus og vite at du faktisk har solgt!!! Verdt å danse litt for det:-)
Karomamma Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Herlig!!!! Skjønner at det gikk bra med salget, må forte meg å lese nedover på siden
Reveenka Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Å, så fint! Da kan du slappe av og bare glede deg til flyttinga over fjellet! Nå må du begynne å hamstre esker og kasser; når flytter dere?
dritgrei hei hei! Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Vi flytter ikke før babyen er ute og dritgreigutten får sommerferie, så vi har plenty av tid... :-) Føde først, pakke etterpå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå