Gå til innhold

Jahoo, endelig!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en grav test i går som var positiv, svakere strek en den andre, men klar og tydelig, turte ikke helt og tro det så tok en i dag også, akkuratt det samme. Da må jeg vel være gravid? Trodde ikke det skulle gå denne mnd, derfor hadde jeg ingen tro at den skulle være pos. Hadde testdag i går og det er 1 gang jeg har klart og vente til den dagen og det fordi jeg var sikker på neg. og tok den bare for og ta den. Hadde kun sex en gang 3 dager før eggløsning så sjansen var liten og har ikke hatt noen symptomer. Mensen skulle jeg hatt på Mandag. Vi har prøvd siden Nov, Des. Og hadde sendt inn sæd prøve på mannen min som vi skal få svar på på Fredag og jeg skulle sjekke meg også bare for og sjekke at alt var i orden, men det er det tydeligvis. Håper alt går bra nå bare. Vi er overlykkelige. Vi har jo en sønn på 10 år sammen, så han blir kjempeglad.

Vel, lykke til alle andre. Håper dere er like heldig og ikke vær så opptatt av symptomer for det hadde jo ikke jeg og er likevel gravid. Bare ber om at den sitter i 9 mnd.

Ha en strålende dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!!glad på dine veiene!!kose deg med voksende mage og ta godt vare på deg selv! lykke til :)

skrive deg inn på uke 7 da :) begynner å bli mange med klaff denne mnd :)

Skrevet

Tusen, tusen takk. Det skal jeg gjøre. Ja, jeg har sett det er mange. Må være smittsomt. Lykke til til deg.

Skrevet

Gratulerer så masse :-)

Skrevet

Gratulerer sååå mye!!!:) Kos deg masse med den voksende magen og lykke til med svangerskapet!:)

Skrevet

Gratulere så masse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...