Mamman til 3 lykketroll Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Sendte deg mail på mandag, fikk du den? Litt klønete på data så mulig jeg gjorde noe feil (ikke første gang i så fall...)
Nit@™ Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Hei. Joda, fikk mailen din jeg, og sendte deg svar tilbake! Kanskje jeg ikke klarte å få sendt mailen?? ;o)
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg fikk svar på den første, men ikke den andre?
Nit@™ Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Det var jeg som var litt treg her. Men nå har jeg sendt deg svar!
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Takker! Skal følge med når det dukker opp i innboksen :¤) Kjempespent skjønner du! Var ikke meningen å mase, ser du har vært oppe siden midt i natta også...
Nit@™ Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Det går fint det! Greit med et lite spark i rompa av og til ;o) Sitter og leeeengter etter at minsten skal finne ut at han må sove litt *gjesp* ;o) Ser ikke slik ut enda nei.. Men en eller annen gang må han vel ta igjen litt søvn han også ) Forstår ikke hvordan han trodde at det var morgen kl 3.30! Han pleier vanligvis å sove lenger selv om han er litt syk. Tok han opp i sengen til oss, men neida, det var morgen, det var han heeelt sikker på!
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2008 Han er året yngre enn minste min han ja! Har ei lite frøken som mener at når det er lyst ute er det morgen, UANSETT! Men skal ikke klage, hun lærte å sove da hun var et år og har vært kjempegrei etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå