Gå til innhold

God morgen alle sammen.:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere klare for en ny og flott dag?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen :-)

 

klar og klar...må jo bare være det, når Lucas hadde bestemt seg for at dagen skulle starte 05.15

 

Så nå venter vi på at grøten skal bli avkjølt, så de kan få spist frokost.

Victora skal på skolen, og etter det tenker jeg vi tar oss en liten lur, han er litt trøtt...hehe...heldighvis....

Skrevet

God morgen alle!

Dagen min startet 03.30, så jeg har vært oppe noen timer allerede. Minsten er litt forkjølet og hoster litt, så han synes det var greit å sto opp da :-o !!

Kan ikke si jeg var enig men ;o) Nå er de andre sendt på skolen, og det er bare meg og han igjen. Blir ikke utetid på oss i dag, så vi får prøve å finne på noe gøy inne i dag.

Kanskje male litt og tegne litt? Vi får se... Også håper jeg han tar seg en god dubb, så blir det dubb på mamma også, det kjennes ut som jeg trenger det i dag ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...