Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Er dere klare for en ny og flott dag?
* 5 om dagen * Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 God morgen :-) klar og klar...må jo bare være det, når Lucas hadde bestemt seg for at dagen skulle starte 05.15 Så nå venter vi på at grøten skal bli avkjølt, så de kan få spist frokost. Victora skal på skolen, og etter det tenker jeg vi tar oss en liten lur, han er litt trøtt...hehe...heldighvis....
Nit@™ Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 God morgen alle! Dagen min startet 03.30, så jeg har vært oppe noen timer allerede. Minsten er litt forkjølet og hoster litt, så han synes det var greit å sto opp da :-o !! Kan ikke si jeg var enig men ;o) Nå er de andre sendt på skolen, og det er bare meg og han igjen. Blir ikke utetid på oss i dag, så vi får prøve å finne på noe gøy inne i dag. Kanskje male litt og tegne litt? Vi får se... Også håper jeg han tar seg en god dubb, så blir det dubb på mamma også, det kjennes ut som jeg trenger det i dag ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå