Gå til innhold

Sitter her i natten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Ja, her sitter jeg... :-)

La meg kl. 24, fordi jeg følte jeg var trøtt... enda til gikk det minst en time før jeg endelig sovnet... så sov jeg til 02.40, altså i 1 time og 40 min... før jeg måtte opp på toalettet...

Og siden har jeg lagt og vridd meg..... Nå fant jeg ut at det var på tide å stå opp... blir jo små sprø av å bare ligge der og være stille... :-)

Kl er 04.42, og jeg har spist meg en Youghurt og laget varm solbærsaft i håp om å bli litt døsig...

Er to dager over termin...

Det er lange netter dette, - og gå her og vente... Søvnløs...

Skjønner han ikke - den lille gutten vår - hvor etterlengtet han er? :-)

*Bare noen tanker i natten... :-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg sitter her, jeg også! I dag er jeg 38+1, så du har gått litt lengre enn meg. I dag skal jeg på kontroll, og håper på å bli satt igang. Blodtrykket mitt er høyt og det kjennes ganske ille når det slår til.

Det er rart, for selv om jeg gleder meg sånn til at babyen skal være på utsiden, lengter jeg allerede etter graviditeten. Selv om det er vondt og bekymringsfullt når blodtrykket stiger, kommer jeg til å savne den fine magen... Men på den annen side: Ut og gå lange turer i det fine vårværet - med vogn! Juhu!

Kanskje drøyer de induseringen ei uke til, og jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Sender deg iallfall en tanke i natta :) og håper du får sove snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...