smurfen :o) Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Nå har jeg snart jobbet ferdig 6 nattevakter. De først vaktene på 1 1/2 år. Må si det føles litt rart å ikke ha husmor tilværelsen lengre, hadde blitt vant med deg. Alt har godt greit. Samboer har fått føle litt på hva det vil si å stå opp om natten, så nå er det litt mer sympati å få ) Ellers har de to storkost seg på dagen mens mammaen ligger å sover. Jeg kjenner at når jeg kommer hjem på morgenen og ammer han, så savner jeg han skikkelig, rart å være så mye borte fra han. På jobben har ingenting forandret seg, så der føler jeg ikke at jeg har vært borte mer en en dag. Litt greit det også. Den største forandringen er at vi har fått internett på jobb, så nå klarer jeg kanskje å få med meg mer av det som skjer, hvis det er rolig på jobb )
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Ja det er merkelig hvor fort tida går. Jeg har jo vært hjemme to måneder mer enn deg. Skjønner godt at du synes det er rart. Samtidig er det merkelig hvordan man venner seg til situasjonen fort. Liksom deilig å komme hjem til de små. Merker gleden med en gang jeg kommer og det at hun skal ha masse oppmerksomhet. Så er det jo bare kos da.
Millapril Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Ja, det er rart hvordan ting blir en vane. Man kommer jo fort inn i ny hverdag med jobbing også. Det er rart å savne gullet, men deilig å komme hjem også. Tror nok det er bra for både store og små å komme igang igjen. Bra med internett på jobben, så man får fulgt med på det som skjer! Lykke til videre.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 14. februar 2008 #4 Skrevet 14. februar 2008 hehe, ja det er rart med det der at det liksom ikke føles ut som at man har vært borte særlig lenge. Kjenner det på meg hver gang jeg er på besøk på jobben. Og så deilig at alt går så flott med far og sønn hjemme :-) Klem
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. februar 2008 #5 Skrevet 14. februar 2008 Greit å vite at det å jobbe ikke er så ille, synes jeg. Kjenner også det at jeg har savna folka hver gang jeg er innom. Også litt ok at pappa endelig får vite hvordan det er med nattevåk? :-) Lykke til med jobbinga, neste uke er det min tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå