AccidentalMum Skrevet 13. februar 2008 #1 Skrevet 13. februar 2008 Jeg var sikker på at det var en jente i magen min, men nå fikk jeg plutselig for meg at det var en gutt, og ble fort skråsikker, har ikke vært på ultralyd ennå selv om jeg er 19 og noe, men snart:) Nå føler jeg meg litt rar som står opp midt på natten og skriver her, men måtte si det til noen! eller noe.. jajja. Natta
Sol Skippertaksdronning Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 er vel ikke rart å stå opp for å skrive det:) Du må gi oss beskjed når du har vært på UL, så får vi og vite hva det blir:)
Mamma til 1:)Snart to:) Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Ikke rart det. de fleste rare tanker kommer om natten, hvertfall for meg etter jeg ble gravid. og kommer det en så er man lys våken så greit å få skrive det til noen ja hehe. Blir spennende å høre hva det blir da, de sier det at 7 av 10 gravide vet hva de får og det stemmer med ul. Jeg trodde jente for det meste, og jente blir det. Lykke til.
AccidentalMum Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2008 Nå har jeg vært, og det var en gutt! Mammagutt:) weee!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå