Vilja<3 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Eller er det virkelig bare meg hehe. For et par år siden skulle jeg bare prøve men det var så deilig at jeg fortsatte å ble helt avhengig. Mannen snuser så nå sitter vi som regel i sofaen på kveldene å snuser sammen, hihi. Jeg er jo litt forfengelig av meg så jeg prøver å gjøre det i smug da hihi, men somregel kun på kveldene jeg gjør det. Men har veldig lyst å slutte med det tullet, men d er vansklig for det er jo kveldskosen min. Og det verste av alt er mannen min er tannlege hehe
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 jeg vet om ei til som gjør det.... prøvde det så vidt i ungdoms åra, men det var røyken som fanget meg:(
OsloMor Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Æsj nei,det holder at mannen snuser sine små MOCCA-MINT porsjonssnus i rosa metalleske.... HE-he, than blir t.o.m. mobba for damesnusen sin av de som jobber på 7-11:-0! (Dyrt er det også, grrrr.)
Turid Laila Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Neida, du er ikke alene. Jeg snuser og de aller fleste venninnene mine gjør det også.
Stor_smil Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Har snust i noen år, men gikk over til nikotinfrie... etter ett par uker med dem, gikk overgangen til å slutte helt veldig fint Savner snusen innimellom.. kosen ;-) Hihi...
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 nei, jeg blir så svimmel og kvalm. Har flere venninner som smugsnuser posesnus. Begynte da de spilte håndball, og fortsetter. Ellers så er det mange jeg kjenner som snuser istedet for å røyke.
Lykkelig g~g~j Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 (kom deg i seng frøken dib avhengig (stor_smil) )) og d uten snus... sove er ikke kos
Stor_smil Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 hihihihihihihihi... du da.. rett opp av sengen og inn på dib ;-D Bruker det som sovepille....zzzz.... lukker øgene no ;-) Sees senere idag ;-)
Lykkelig g~g~j Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 hihihi... always! jupz sees senere... *smoooch*
Nusseline♀♀♂ Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 Ha ha ha snuser mannen din mocca mint??! skjønner han blir mobba da. He he Jepp jeg snuser, mocca mint. Mannen snuser general løssnus.
Klippskare Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 ja, jeg snuser =p catch med lakris smak liker jeg best, men om det ikke er den så er det skruf med tranbær.. men den er sterkere
PAVEEL Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 jepp jeg snuser. catch m lakrissmak her og:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå