Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Kommer an på hvem du har det med. En stund var jeg sammen med en dritkjekk type. Problemet var at han var skikkelig dårlig i senga, så jeg gadd ikke å ligge med han etterhvert.
tingeling87 Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 det er godt vel, og en grei måte å bli gravid på.. hva synes DU om sex?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Snadder! *setter på litt Barry White og gir sambo tigerblikket* Bækk in a fart Eller som Ole Einar Bjørndalen sier: We have a good cock with us!
Turid Laila Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 "Eller som Ole Einar Bjørndalen sier: We have a good cock with us!" Lurer på om jeg må begynne å følge med på skiskyting. I hvilken forbindelse kom denne uttalelsen? Og til HI, hva jeg syns om sex? Sex er digg!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 He he, han klarte å komme med denne uttalelsen til en utenlandsk reporter i forbindelse med ett veddemål. Han skulle bake kake til en motstander hvis han tapte veddemålet, og han mente da å si at han hadde en god kokk med seg.....men det kom veeeeldig feil ut. Til vår store glede og underholdning! *knis*
Turid Laila Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Hahaha! Sånn dårlig engelsk er ofte veldig morsomt!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 Petter Solberg sa til en reporter en gang han kjørte ut: "We entered the turn with too much fart, so we went off the road". Fy flate, den dagen jeg fiser meg sjøl av veien, da trur jeg det på tide å oppsøke ekspert. Seriøst, da snakker vi stooooore mengder brokkoli. Eller bønner. Som jeg nøt i går kveld, men har lidd for i dag. *pruuuutt*
NormaJean Skrevet 14. februar 2008 #11 Skrevet 14. februar 2008 "here in norway on the national day we have a lot of korps (corps) walking around in the street"
babygullz <3 vilde Skrevet 14. februar 2008 #12 Skrevet 14. februar 2008 the war broke out- det var bråk ute...
tingeling87 Skrevet 14. februar 2008 #13 Skrevet 14. februar 2008 petter solberg sier så mangt. bla "we have pigs in our decks" når han forklarte hvorfor han hadde så godt grep på vegen.. griser i båtdekkene er nok fantastiske bra dekk. pirelli da eller?
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 14. februar 2008 #14 Skrevet 14. februar 2008 Jeg kjenner en herlig, eldre norsk dame som har levd et spennende og internasjonalt liv. Hun fortalte at hun hadde hatt dårlig tid en gang hun skulle på en veldig formell fest i USA med flere diplomater tilstede. Da hun kom en halv time for sent så unnskyldte hun seg med at: "I was in a hurry, but had to douche before I came." (En "douche" som i "douchebag" er en liten spylebag for skylling av vagina.)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 14. februar 2008 #16 Skrevet 14. februar 2008 Ooooh, må ha vært en grei blemme i formell sammenheng.. Må innrømme at jeg må holde meg selv litt i nakkeskinnet for ikke å dra i gang litt Julekalendersk når jeg snakker med turister....men har så lyst!!! Cause I can spikk a bitte bitte bitte litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå