Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg driver på med lappen nå, og skal ha oppkjøring om en 3 ukers tid. Jeg og kjørelæreren min kommer godt overens, og jeg har hatt mange kjøretimer fordi jeg ikke har hatt mulighet til å kjøre noe særlig utenfor kjøreskolen. Hun har vært veldig støttende og oppmuntrene (som en kjørelærer bør være da), men en dag husker jeg spesielt, da jeg gjorde det skikkelig dårlig,jeg var litt deppa og aaalt gikk galt. Hun tok seg da tid til å snakke med meg på slutten av timen,fordi hun merket det var noe og hele den samtalen gjorde at jeg så mye lysere på ting langt i ettertid. Nesten litt trist å slutte med kjøretimer.. Men jeg har litt lyst å bare si takk og at jeg har satt pris på henne. Hun er veldig flink, og har gjort en go jobb. Blir det for dumt å skrive et kort eller noe og gi det til henne dersom jeg står på oppkjøringen?Eller har dere noen andre ideer? Eller skal jeg bare si takk og hadet bra etterpå? Vet liksom ikke om det blir dumt av meg? Omså kan jeg jo bare legge kortet i bilen slik at hun ser det når jeg har gått? eller? Takker for svar:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg følte også at jeg fikk god kontakt med kjørelæreren min, men en takk av noe slag tenkte jeg ikke på en gang. Ga han nøklene og sprang jublende avgårde *hihi* For å hente bilen å få kjøre helt alene for første gang seff. Skummelt ja!! Men for å svare på spm`et. Det er vell ikke noe galt i å gi henne noe heller! Hvis du har veldig lyst. Hun vil jo helst sikkert bare bli glad for det
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har tenkt å kjøpe blomster til min kjørelærer når (ikke hvis ;-)) jeg står. Han er helt super :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå