Min *lille* prins*er stor* Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 spørr igjen om noen dager! smakte en super god pasta salat med kylling i helgen, skal få oppskriften så snart jeg får snakket med hun som laga den! den var KJEMPE god!!!!
Shabby Cheap Chic Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Hehe ja kan gjøre det vettu.. prøve å huske å sende deg en pm
frøken blå Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Kok makaroni ELLER ris Strimle opp kyllingkjøtt (hel kylling eller stekte kyllinglår bruker vi) Stek små baconterninger Skjær opp kinakål Ha oppi en boks med mais Agurk skjæres i terninger Evnt paprika Bland alt sammen. Serveres med varme baguetter. Ha grillkrydder og rømme ELLER dressing på kyllingsalaten. Alt etter hva en liker best. Selv foretrekker jeg grillkrydder og rømme. Dressingen "tar" for mye av smaken. Like godt, samme om man bruker makaroni eller ris! =) Bon Apetit!
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Kyllingsalat: Strimla kyllingkjøtt fra grilla kylling Agurk i biter Mais Fersk champignon i biter Grønne og røde drier, del i to, ta ut stein Ananas Eventuelt pasta hvis du vil ha det. Dressing: Like deler lettrømme og lettmajones, smak til med sitron, ananassaft og gressløk HIMMELSK!
frøken blå Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Åh Saklig!! Denne hørtes GOD ut!! Må prøves, men jeg sløyfer nok den ferske champingongen.... Liker den bare stekt til biff o.l. Den dressingen høres jo fantastisk ut!! =)
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Hi-hi - kom på at det er lenge siden jeg har laget den. tror jaggu det blir middag her i dag, jeg. Med varme baguetter til:-) Nam!
Gjest mphs Skrevet 13. februar 2008 #8 Skrevet 13. februar 2008 Pasta/kylling salat: Pasta(rør,skruer eller skjell) Cherry tomater Soltørkede tomater (lagt i lunket vann minst 40 min før bruk om de er tørket) Kylling(stekt filet eller renset ferdigstekt) Mango Avocado Mais Pinjekjerner Isbegsalat(gjerne ruccolasalat også) Agurk Paprika Fetaost Sorte oliven Dressing(jeg bruker de posene med dressing du blander med 3 ss olje og 3 ss vann) Serveres med hvitløksbagetter.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Pastasalat med kylling *Kyllingfilet (i biter) *Chicken tikka saus (en sånn pose, bruker mer som marinade, så du trenger ikke hele pakken) *fersk champignon i skiver *ruccolasalat *pasta penne *fetaost (den arla-glasskrukken) *pinjekjerner om du liker det Blander alt lagvis og heller litt av fetaost-oljen over salaten. Server med hvitløksbrød. Nyyyyyyydelig:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. februar 2008 Mmmmmmm, takk for oppskrifter her er det massa som må prøves ut.. Er så kjedelig den jeg lager så trengte noen tips..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå