♥Tullerusk♥ Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hehe.. Har endelig fått satt opp sprinkelsenga... Dæven som jeg sleit...Vi hadde tatt ut 4 skruer som tilhører den ene siden av senga. (er en sånn som kan ta ned den ene siden) Så måtte improvisere litt...hehe...Men den er hel og stødig... Gutten vår ha prøve ligget litt i den...=o) Men fy så vanskelig det var å sette den sammen... Men nå er det gjort...=o)...Stolt av meg selv, så nå kan lille snupp komme når hun måtte ønske...=o)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Kjempeflink!!! mannen som fikser slikt i dette huset!
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Så goe du er ) ja du må være stolt av deg selv... ) nå kan du tenke på at den senga har du ordnet helt alene ) skulle ønske jeg også var så hendig, hehe )
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 Hehehe..takk... ikke lett med den magen og sitte litt på huk og opp igjen... Gutten min var en kjempe flink hjelper da...=oD
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 så flink du har vært!!! ;D jeg ligger bare på sofaen jeg om dagen.... BT mitt er ganske så høyt så her har jeg ikke lov til å gjøre noe!
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 hehe... nei det er ikje lett... magen e jo ganske i veien nå ja....godt du har en god medhjelper )
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2008 Trultemora er FØDEKLAR : Uff da...Ja, det er jo en jobb å holde BT nede også...Skummelt hvis den ikke går ned...Lenge igjen til termin??? Men kan si at jeg kommer til å kjenne på kroppen løpet av natta og i morgen... hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå