Gå til innhold

Fy faen i dag er jeg DÅRLIG!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg sjikkelig uggen, og er helt utmatta.

Tidlig opp og full fart til byen, fotoshoot i 5 timer, og ble lite drikke og mat før jeg var ferdig. Var så utmatta og svimmel av blitz og umenneskelige positurer og helt skrapa for energi, at når jeg endelig fikk i meg en bakt potet ble jeg bare kvalm. er ør i hue enda...har prøvd å drikke masse masse vann nå da..og har spist 1 bakt potet, 1 yoghurt, banan og et pizzastykke i løpet av kvelden nå, men er fremdeles sulten, men finner ikke noe jeg kan spise for jeg har ikke lyst på noe..er bare uggen som pokker nå!

Å fly gikk forresten helt flott, var jo ingenting å bekymre seg over=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg da! Ikke rart du blir dårlig når du ikke tar vare på deg selv! Start med skikkelig frokost! og fortsett å spis jevnlig HELE dagen. Selvom du har en stressende jobb, så har du helt sikkert mulighet for litt mat, men du må planlegge det! Kvalmen blir for meg iallefall MYE verre når jeg ikke spiser!

1bakt potet

1 youghurt

1 banan

1 pizza stykket er ikke særlig mye mat på en dag for et voksent menneske. Husk du har en til du skal passe på nå!

Skrevet

Jeg vet d =) d kommer ikke til å skje igjen, for å si d sånn, for d var helt grusomt. Skal huske å TA MED en HAUG med mat neste gang...

Føler meg littegranne bedre i dag da=) og skal fortsette med å ete nok i fremtida.

Skrevet

Hei! grønne epler har hjept meg masse! jo surere jo bedre!! Har også reddet meg med å ha en pose polly små sulten i veska når mat ikke har vert tilgjengelig.:)

håper det går fort over for deg. Å husk, spis ofte og lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...